Wednesday 20 September 2017

Centrum Of Gravitation Formel Forex Trading


MetaTrader 4 - Indicators. Center of Gravity av JF Ehlers - indikator för MetaTrader 4.Centrum of Gravity har faktiskt en nolllagring och gör det möjligt att definiera vändpunkter exakt Denna indikator är resultatet av Ehler s studie av adaptiva filter. Indikationscentret för Gravity Tillåter att identifiera huvudvridpunkter nästan utan fördröjning. Tanken att beräkna ett tyngdpunkt framkom av undersökningen av lager av olika filter med det slutgiltiga impulssvaret FIR i enlighet med den relativa amplituden för filterkoefficienterna SMA Simple Moving Average är en FIR - Filter där alla koefficienter har ett och samma värde Som ett resultat är SMA: s tyngdpunkt ett exakt centrum för filtret WMA Viktat Flyttmedelvärde är ett FIR-filter, där den senaste prisförändringen vägs genom filterlängden Osv. Värdena för viktning är koefficienter för filter. Koefficienter för WMA-filter kan presenteras som konturer av en triangel. Tyngdpunkten ligger på 1/3 av E Triangeln baslängd Således flyttas WMA gravitation center till höger med avseende på tyngdpunkten av SMA av samma längd vilket ger oss en mindre lagring. För alla exempel med FIR-filter måste summan av produktioner av koefficienter och priset vara Dividerat med summan av koefficienter för bevarande av ursprungliga priser. Den mest kända av sådana FIR-filter är Ehlers-filter som kan presenteras på följande sätt. Gravitetscentrumet beräknas som Ehlers-filter med formeln. I denna indikator är parametern Per 10 Ställer in perioden för indikatorberäkningen, parametern PriceType 0 sätter pristypen baserat på vilken indikatorn är beräknad - så får vi huvudlinjen blå färg För signalledningen röd färg ställer parametern SmoothPer 3 in tiden för utjämning av huvudet Indikatorlinjen anger parametern SmoothType 0 typen av utjämning. Tolkningen av parametervärdena anges i form av kommentarer i indikatorkoden. Gravity Center För handel i kanalen. Gravitycentret är kanalindikatorn som visas på diagrammet för valutaparkanalen, som består av 5 linjer. Blå radlinjen i kanalen. Grön linje inåt gränserna på kanalen. Kanalen. Avståndet mellan de inre och yttre gränserna beror direkt på volatiliteten. Ju högre volatiliteten är desto kortare är intervallet mellan gränserna. Karakteristiken för Gravity-indikator. Platform Metatrader4.Valuta par Alla par. Traderingstid Dygnet runt. Timeframe Alla, rekommenderade H1 och högre. Rekommenderad mäklare Alpari. Center of Gravity-indikatorn används i kanal forexstrategier och innebär användningen av två typer av ingångspunkter. Rundas från gränsen till kanalen. Priserna återhämtar sig från den lägre Kanalgränsen öppnar en köpposition, den första tar vinsten som anges i kanalens mittlinje, den andra Ta vinst i den övre gränsen för kanalen Stop Loss är Placeras nedanför kanalen på ett avstånd som motsvarar avståndet mellan de gröna och gula linjerna. Priset passerar kanalens mittlinje. Signalen för att öppna en lång position är priset som passerar kanalens mittlinje från botten upp till Öppna en kort position - från topp till botten Ta vinst och stoppförlust inställt på en nivå av kanalens inre gränser. Centrumet för Gravity-indikatorn har nackdelen med ommålning av kanalen, vilket är särskilt uttalat vid de yngre tidsramarna. Arkiv. Fri nedladdningshjälpcentral. Vänta, vi förbereder din länk. Kalibreringssystem 11 Gravity Center. Ingiven av användaren den 27 februari 2009 - 18 35.Sänd av Ashur. Alright först och främst vill jag bara säga Indikatorerna som jag ska posta och visa är inte mina, så jag tar ingen kredit för dem. Tyngdpunktsindikatorn har skapats av Oan Tanken är baserad på Mostafa Belkhayates system. Även den söta fläckindikatorn har tagits från Patrick Bourgeoi S med hans inlämning av handel med psykologiska nivåer Så jag kommer att ladda upp alla indikatorer, och allt du gör är att placera dem i Metatrader Experts Indicators mapp Im kommer också att ladda upp mallen så allt du behöver göra är att ladda mallen. Reglerna är dessa .- Endast handel 5 min diagram - Bara handla i riktning mot Gravity-linjerna, så om de pekar nedåt anger du bara korta positioner och om de pekar uppåt går du bara in i långa positioner - ta vinst Är alltid en nivå över den nivå du kom in i din handel på. För att vara ärlig med dig har jag aldrig använt en stoppförlust. Jag stängde bara handeln när linjerna pekade mot mig, men jag slår vad om att vi kan arbeta något för en stoppförlust i detta Site - Jag handlar huvudsakligen eur usd och en gång gbp usd, men jag börjar titta på handel med gbp jpy också - handla detta system på ett demokonto tills du är redo, don t skynda in på marknaden. För att komma in en kort position.- Tyngdpunktslinjer måste peka nerwawa Rds - priset måste vara över mitten av tyngdkraften - du säljer på den första nivån på de söta fläckarna som indikerar att priset träffar - om priset fortsätter uppåt skulle du sälja på 2: a nivån det träffar igen - ta vinstpunkten skulle Vara på linjen under den 1: a nivån du angav vid någon tidpunkt kommer marknaden inte att träffa målet exakt så bara för att vara säker, ta din vinst några pips ovanför den. För att gå in i Long positions. vice versa short position rules.- försök att Håll dig borta från fredag ​​s och försök att hålla dig själv från handel NFP-veckan - Jag finner den absolut bästa tiden att handla detta system är klockan 08.00-12.00. Notera Det här systemet repaintar, så backtesting är värdelöst, men tveka inte att systemet är Väldigt lönsamt, det tar bara lite övning Du kommer att se sitt sanna värde med lite framåtprovning. När jag vill tacka Oan för att hjälpa mig, Patrick Bourgeois för indikatorn, och alla människor som formades som hjälpte till att redigera och Sätt ihop det här systemet. Om jag glömde det Lägg till något, jag kommer att redigera och lägga upp det säkert. Om någon har några frågor, fråga dig fritt. Ask, Ashur, från hela Forex Strategies Team och våra besökare för ett bra system. Inlagd av Andy den 2 mars 2009 - 15 31.Hi Ashur, jag har just testat ditt Center of Gravity-system över tre valutapar idag och det gav 13 vinnare och 1 förlorare. Anmärkningsvärda resultat och något att testa vidare över det kommande enda jag inte förstår är i dina instruktioner För att ta en kort handel Du anger - du säljer på första nivån på de söta fläckarna indikator på att priset träffar - om priset fortsätter uppåt du skulle sälja på 2: a nivån det träffar igen Jag är inte säker på den andra delen om priset Fortsätter uppåt och säljer på andra nivån efter att ha gått in i en kort handel Tycker du att du kan förklara denna punkt lite mer detaljer Tack Andy. Inlagd av Andy den 2 mars 2009 - 16 02. Jag har precis lagt fram en kommentar som säger hur jag Testade ditt system idag och fick 13 Vinnare och 1 förlorare och trodde att jag gjorde det rätt Men jag har just sett skärmbildet du gav och jag är nu inte säker på att jag gör det ordentligt. Jag har använt den ljusblå tunga mittlinjen som mitt tyngdpunkt och Handla när priset går genom den linjen i riktning mot linjen och berör den första sötpunktsindikatorn Jag avslutar sedan handeln när priset går igenom den andra sötpunktsindikatorn På ditt skärmdump visar du affärer när priset passerar genom en annan Lägre blå linje, säger att du skulle köpa på dessa två nivåer, så nu är jag förvirrad Om jag mår fel, jag är ganska nöjd med de första dagens resultat. Inskickad av Thomas den 2 mars 2009 - 16 14.Må vara det S annat sätt att handla Det kan du dela med dig av dina resultat Jag menar, kan vi se några av dina skärmdumpar. Forex Trading med Hurst Center of Gravity Bands. Hurst COG Center of Gravity Bands är helt enkelt polynomial regressionsband som passar marknadens oändliga natur Dom är Baserad på JM Hursts cykelarbete fadern för cyklisk analys och hans teori var att alla marknader rör sig i en cykel och denna cykel kommer att dyka upp i höga och låga priser tenderar att återhämta sig mot medelvärdet som representeras av den vita centrum - Linje De gröna röda banden ovanför och under mittlinjen representerar sigmasen och det finns bara 5 chans att priset överstiger dem. Så när priset når dessa kanaler kan en omvänd handel tas. Vår programvara har två versioner av dessa band En är den Kurva monterad vacker en som ser ut som den kan aldrig vara fel och den andra visar var de ACTUAL band var tidigare för att hjälpa dig att hitta de bästa inställningarna för valuta och tidsram som handlas. Sköta Hurst COG Bands. Dessa statistiskt baserade pris Kanaler används för att upptäcka överköpta överskridna nivåer, momentum och divergens. Diagrammet nedan är vår 5R 5 Pips Per Bar Forex Range Diagram över GBP USD På den visar vi vår Hurst COG Bands Historical som anpassar sig till perfekt passformspris Rörelsen. SLOPE av banden Fastställer trenden. Utöka - Du vill köpa de lägre banden. Downtrend - Du vill sälja de övre banden. Counter Trend - Sälj övre banden IF vid Fibonacci Target eller annan stor motståndsnivå. Vi föreslår att man kombinerar denna indikator med stödresistensnivåer, Fibonacci Retracement-nivåer och trendlinjer När flera olika omkastningsområden är ALIGN ofta de bästa verksamheterna enligt vår mening. Hurst COG-band faktiskt. Eftersom kurvanpassade band justerar PAST BARS för att passa perfekt till polynomregressionen Det är viktigt att se var de var i det förflutna. Det här är vad våra Hurst COG Faktiska band gör De visar dig EXAKTIVT där de RÄTT MEST VÄRDEN var på varje stapel tidigare. Du kan föredra utseendet på Curve Fited Hurst Bands We Gör men för att upptäcka de bästa inställningarna för valutan och tidsramen du handlar måste du kolla in den faktiska rutan i vår indikator. Här kan du se de faktiska värdena tidigare och som du kan se det ser totalt ut Det är annorlunda men låter dig se de verkliga affärerna du skulle ha tagit. Gröna pilar för var du borde ha köpt och Röda pilar för utgångar eller Counter Trend Trades om detta passar din trading style. How till Setup Hurst Indicator. As du kan se finns det många alternativ för att hjälpa dig OPTIMERA detta verktyg för din stil för handel Du kan ändra nästan alla aspekter av denna indikator. Period Antal staplar tillbaka för polynomregression m Antal koefficienter för kurvanpassning K Std Värden från 618 till 1 618 Föreslagen bredd Bredden på linjerna från centrum utåt 0 tar bort linje Aktuell Markera den här rutan för att se AKTUELLA värden för varje stapel. Kolor Ställer in färgen på Center, Square och Outer Bands. Gravitationscentret Belkhayate indicator. City of gravity Belkhayate indicator. Found på ett annat forum. Idag såg jag några videoklipp av Mostafa Belkhayate på YouTube och såg honom använda En indikator kallad Gravity Centre Det är inte Ehlers CoG Osc Jag hittade denna indikator här på det här kortet som kallas Polynomial Regression Bands Det ser ut som identiskt Men alla versioner som jag hittade ommålar pappa St Är det här en matematisk sak, vilket gör det omöjligt att inte ommåla, eftersom jag inte kan föreställa mig att den här killen eller någon annan använder en indikator som repaints. Please registrera dig för att se futures trading innehåll som postbilaga s, bild s och Skärmdump s. Detta är nyckelfrågan. Det är inte så att en målarindikator inte kan användas. Det är bara att det visar imponerande resultat först efter det faktum, eftersom banden justerar retroaktivt NinjaTrader linjär regressionskanalindikator och även den version som jag har Postat gör samma sak Den enkla LinReg repaintar inte, du kan lita på det. Som en tumregel Om hon ser bra ut, är hon inte riktig, vänta tills du är nykter igen. Jag har kontrollerat internet och funnit en dekompilerad version Av MetaTrader 4-koden Detta kan användas som bas för att vända om-indikatorn Men egentligen tror jag inte att det är värt att göra det Du kan ta en helt enkelt polymomial regressionsindikator, lägga till några fib-band och du kommer att få något G mycket liknande. Senast redigerad av Fat Tails 20 oktober 2011 kl 05.50.

No comments:

Post a Comment